سفارش تبلیغ
صبا ویژن
free-java.blogfa

ابزار وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترنم یاس
قالب وبلاگ
لینک دوستان

قال رسول الله (صلی الله علیه وآله):

ان من الناس ناسامفاتیح للخیرمغالیق للشر. ان من الناس ناسا مفاتیح للشر مغالیق للخیر فطوبی لمن جعل الله مفاتیح الخیر علی یدیه و ویل لمن جعل الله مفاتیح الشر علی یدیه.

برخی از مردم کلید خیر وقفل شرندوبرخی دیگر ،کلید شر وقفل خیرند.خوشا به حال کسی که خدا کلید خیر را به دست او داده است.بدا به حال کسی که خدا کلید شررا در دست او گذارده است.

سلام .

روز میلاد مسعود بانوی بزرگ اسلام ،صدیقه طاهره رو به همه شیعیان راستین آن حضرت تبریک میگم.

واز خدای متعال تقاضا میکنم کهما رو از کسانی قرار بده که این بزرگوار رو شناختیم و لا اقل طوری رفتار نکردیم که باعث رنجش خاطر آن بانو بشیم.چون حتما این حدیث رو شنیدید که آزار دهنده حضرت زهرا پیامبر رو آزرده وهرکس پیامبر خدا رو ناراحت بکنه خدا رو خشمگین کرده وخشم خداوند قهار جز دوزخ پاداشی ندارد.

حالا چی باعث آزار دل ایشان میشود بحثی دارد .و چون ما محرومیم از ملاقات با معصوم جرئت نمیکنم خودم موردی را حدس بزنم. ولی مراجعه به تاریخ کمک میکند که بدانیم عزت اسلام و پایمال نشدن زحمات پدر بزرگوارشان از مواردی بوده که بر آن تاکیدداشته اند.

پروردگارا مارا به صراط مستقیمت هدایت فرما.

اما انتخابات:

چند مورد را من بگویم .دوست دارم شما هم راهنماییم کنید:

1:این بار مردم از حماسه دوم خرداد بیشتر حماسه آفریدند.پیامش این بود که مردم با کسی تعارف ندارند و ضمنا از یک سوراخ هم دوبار گزیده نمیشوند .یعنی هم از عملکرد جبهه دوم خرداد راضی نبوده اند وهم از عملکرد دولت راضی هستند.که این مسئولیت دولت را بیشتر میکند.و دولت بداند اگر در انجام وظایفش کوتاهی کند همین مردم باز خواست میکنند.

2:کاندیدا های مغلوب کل صحت انتخابات را زیر سوال بردند که این کمی دقت میخواهد .چون همه آقایان مناصب دولتی داشته اند و هرکدام به ترتیبهایی خودشان یا حامیانشان قبلا با همین روند انتخاباتی انتخاب شده بودند یا در جریان انتخاب بوده اند این سوال پیش می آید که اگر میشود در انتخابات تقلب کرد چرا قبلا مسئله رفع نشده و تازه انتخاب هایی که تا کنون انجام شده تا چه حد درست بوده؟مثلا در انتخابات مجلس که شایعه شد آقای رفسنجانی تقلب کرده وایشان هم برای جلو گیری از درگیری انصراف دادند آیا شایعه حقیقت داشته؟

یا این که مخصوصا طرفداران آقای خاتمی قبل از انتخاب ایشان شایعه کرده بودند که در انتخابات تقلب خواهد شد ،از کجا پی به این موضوع پی برده بودند وچرا وقتی ایشان بار ای بالا انتخاب شد کسی نگفت انتخابات مخدوش است؟؟؟؟؟؟؟؟

3: طرفداران آقای موسوی با تخریب اموال دولتی از کاندیای خود حمایت کردند و آقای موسوی هم ایشان را منع نکرد و به جای استفاده از روند قانونی به محضر رهبری رفت .که جواب مناسب هم شنید .و بیگانگان هم همه از این بساط کلی لذت بردند؛حالا من میپرسم انصافا که به آسیاب دشمن آب میریزد؟که راست میگوید؟؟؟؟

4:بالاخره زمستان تمام میشود وروسیاهیش به ذغال میماند.خدا کند در روزی که شکی در آن نیست روسیاه نشویم

والسلام علی من اتبع الهدی


[ سه شنبه 88/3/26 ] [ 12:46 صبح ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]

قال رسول الله(صلی الله علیه وآله):

لا تباغضوا ولاتدابرواولا تنافسوا و کونوا عبادالله اخوانا

باهم دشمنی نکنید واز یکدیگررو بر نتابید وهم چشمی نکنیدوای بندگان خدا!باهم برادر باشید.

 

بالاخره روز انتخابات هم رسید .خداروشکر !حالا باید منتظر بمونیم ببینیم کی قراره سرنوشت کشور برای چهار سال توی دستهایش باشد.

از این به بعد هم که قراره از اتحاد وهمبستگی و این جور چیزا صحبت بشه که چون میدونم همه اساتید بنده هستید و صحبت هم تکراریست کاری به ا ین گفتار هم ندارم .

اما آنچه میخواهم مطرح کنم این است که:در مدت تبلیغات آنقدر راست ودروغ وتایید وتکذیب از منابع رسمی وغیر رسمی شنیدیم که به جای دوتا شاخ ،چهار تا شاخ در آورده ایم .حالا شما به من بگویید کی جواب هزینه درمان ین شاخها رو که رو سر ملت در اومده میده؟

حالا تازه ما که خوبیم!!!!! بعضی ها که گرفتار تر شده اند و برای اینکه کس دیگری نماینده بشه دروغ گفته اند !حالا هزینه کوچک کردن دماغ اونها رو کی میخواهد بدهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 


[ شنبه 88/3/23 ] [ 12:10 صبح ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]

قال رسول الله(صلی الله علیه واله):

ثلاثه لا یستخف بحقهم منافق:ذوالشیبه فی الاسلام وذواالعلم و امام مقسط.

هرکس سه دسته را تحقیر کند منافق است:کسی که مویش در اسلام سپید شده باشد و صاحب دانش و پیشوای عادل.

سلام دوستان

امروز میخواهم بگم چه طوره کمی با هم فکر کنیم که داریم چه میکنیم؟

قبلا در هنگام انتخابات مردم در جلسات و نشستها گاهی با هم درگیر میشدند و از خودشون تعصب هایی نشون میدادند وگاهی شایعاتی رو بیان میکردند که نه تکذیب میشد ونه تایید

اما این انتخاب ما با کمال تعجب شاهد بودیم که کاندیدها در حضور مردم با هم در گیری لفظی پیدا کردند.

اقای موسوی علنا به اقای احمدی نژاد گفت که دارد مردم را فریب میدهد .وتمام آن چیزهایی را که ما در ذهنمان ازش به عنوان حماسه کشورمون یاد میکردیم روبه باد انتقاد گرفت و ضایع کرد .همچنین او را فردی نادان با افکار نپخته و سطحی نگر معرفی نمود.(البته بقیه کاندیدا ها هم با شدت وضعف این مسایل را گفتند.)

آقای احمدی نژاد هم کم نگذاشت و تلویحا به آقای موسوی گفت که او قرار است دست نشانده افرادی باشد که

از امریکا میترسند و میخواهند از دولت سوء استفاده مالی بکنند.

به آقای رضایی گفته شد که افکارو برنامه هایش غیر قابل اجراست.

و آقای کروبی متهم به سوء استفاده مالی گردید.

منم میگم بابا ایول دارید به خدا!

ما همیشه همه مسایل و مشکلات مالی و جانی و...رو به این امید تحمل میکردیم که فکر میکردیم اندیشمندان و بزرگان کشورمون دارند برامون از جون ودل مایه میگذارند.حالا به قول اقای قرائتی( شدشد نشدنشد)اگر یک برنامه ای هم عملکرد خوبی نداشت چون با اخلاص وهدف کمک به مردم اجرا شده بود مردم میبخشیدند .وهمیشه دولت رو حمایت میکردند .حالا که مردم ستمهای تحریم رو تحمل کردند و به نتیجه هم رسیدند یکی از راه بیاد وبگه این خیانت بوده که نمیشه!!!

از اون طرف افرادی که برای نمایندگی کاندید شده اند فیلتر شده اند و از نظر مردم نباید موردی از فساد مالی یا اخلاقی یا ... داشته باشند.وقتی همین آقایان مورد اتهام قرار میگیرند دیگر به که میتوان اعتماد کرد؟

حالا یک نگاهی هم به عملکرد خودمون بندازیم که اونهم خیلی جالبه:

 مثلا دیشب تو خیابون کوهسنگی مشهد که نبش اون بیمارستان بزرگ قائم قرار داره واز قضا همسرم توی بخش سی سی یوکشیک داشته و شاهد ماجرا بوده .تا ساعت سه نیمه شب هواداران کاندیداها ویراژ میدادندودادو فریاد و هلهله میکردند .چون آقای خاتمی هم بعدازظهر دیروز در مشهد بود همه مردم تبدیل به سبزی شده بودند.و خلاصه بیماران بخش سی سی یو تا سحر استراحت نکردند.

حالا به نظر شما آیا انتخاب یک مسئول ارزش آزار بی جهت یک بیماررادارد؟

خوب مثل بچه آدم چهارتا کلمه حرف حساب بزنید .اگر طرف پذیرفت که فبهاالمراد واگر نپذیرفت او اختیار خودشرا دارد .این کارها برای چیست؟

منکه فکر میکنم مردم ما دنبال یک فرصت برای تخلیه هیجاناتشون هستند وبهانه ای میخواهند که شلوغ بازی در بیاورند و حتما اگر حتی احمدی نژاد هم در انتخابات پیروز بشود همینها دوباره می آیند ودر خیابان جشن میگیرند .

به هر حال من که میگم دنیا اونقدر کوچیکه که اگه دنیا رو به آدم بدهند تا پر کاهی رو از دهن مورچه ای به ظلم بگیری واقعا ارزششو نداره

شما چی می گید؟


[ چهارشنبه 88/3/20 ] [ 10:58 صبح ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]

قال رسول الله (صلی الله علیه واله):

طوبی لمن ترک الجهل واتی الفضل وعمل بالعدل.

خوشا به حال کسی که نادانی را کنار بگذارد وزیادی مالش را ببخشد وبه عدالت رفتار کند.

 

البته من خیلی از سیاست سر در نمی آورم . اما تا جایی که فهمیدم مردم ما از تبعیض خوششان نمی آید .همینطور از فساد اخلاقی و مالی هم خیلی متنفرند. از پارتی بازی هم بدشان می آید .حالا کار ندارم که همین خود ما مردم چه قدر تاثیر داریم توی گسترش موارد فوق. اما همه از رییس جمهور انتظار دارند که با این موارد مقابله بکنه.چه طورشو من نمیدونم.

اما حالا....................

موقع انتخاب که میشه همه صاحب نظر میشوند

نظر شما چیه؟


[ جمعه 88/3/15 ] [ 6:2 عصر ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]

        بسم الله الرحمن الرحیم

به نام او که آغاز کننده همه آفرینشهاست و خلاق زیباییهاست شروع میکنم این کلام را.

البته فکر نمیکنم فقط قرار باشد که من به تنهایی حرف بزنم . یعنی دوست دارم همه با هم گفتگو کنیم .من اینجا مواردی که به نظرم میاید که جای بحث دارند را مطرح می کنم  ومنتظر میمانم که شما نظر بدهید یا بحث کنید .بعد اگر لازم بود با هم بیشتر مطالعه میکنیم وبه نتایج جامعتری میرسیم.

پس یا علی تا بعد.


[ چهارشنبه 88/3/6 ] [ 11:45 عصر ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک های مفید
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 143506