سفارش تبلیغ
صبا ویژن
free-java.blogfa

ابزار وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترنم یاس
قالب وبلاگ
لینک دوستان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 بعله دیگه!!!!!!!

تابستونه

حالشو ببر!!

 


[ سه شنبه 90/3/31 ] [ 8:44 صبح ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]

در اخبار ویژه نامه ای نشان دادند در مورد آقای حجت الاسلامی که به خاطر نجات ناموس مسلمین در تهران مورد ضرب و شتم مزاحمین واقع شده و چشمهایش در معرض نابودی قرار گرفته .و همچنین گفتند که ضاربین را دستگیر کرده اند .

حالا من هرچی خواستم هیچی نگم نشد.

از یک طرف افسوس و خشم از این که در ایران من که حالا غیر از مسلمانی (که میبینم تو تهران خیلی ها الان حتی ادعایش را هم ندارند که به ایشان کاری نداریم )یک زمانی داعیه غیرت و مردانگی و مشتی گری را خیلی ها داشتند (مخصوصا تو تهران)و لوطی ها و پهلوانها پناهگاه ضعیفان بودند چه شده چنین میشود؟؟؟؟

از طرف دیگر اعصابم از این خرد است که حالا اتفاقی هم که می افتد و عاملین را هم که دستگیر بکنند مگر چه اتفاقی برای مجرمین می افتد ؟؟؟؟

حالا من چه کاره ام که بگویم زمانی که بسیج میامد و امر به معروف را بر عهده میگرفت و تو همین تهرون تو محله نارمک نزدیک مسجد جامع نارمک !!!!!!که جوان بسیجی را به جرم امر به معروف کشتند و من روز قصاص قاتلش را فراموش نمیکنم که قاتل تا پای دار که آمد پدر آن بسیجی از خون پسر جوانش گذشت و من آن قدر گریستم و هنوزهر زمان که به خاطر می آورم نمیتوانم آرام بگیرم به جای آن که دانش مندان وصاحبان قلم و متفکری بیایند یک فکری بکنند که از این وقایع تکرار نشود بسیج را کوبیدند و گفتند به دختر ها و پسر های ما که می گویید بالای چشمتان ابرو است به احساسات ظریفشان آسیب میزنید .بروید با ساز و دهل و روشهای بسیار ملاطفت آمیز فرهنگ سازی کنید .

از طرفی حتما شنیده اید که حق بامشتری است !!!!!

تو نظام حقوق بشر !!!و در پی آن تو نظام دادگاههای ایران اسلامی!!!!ودادگستری از آن جا که ظاهرا مشتری های اصلی ایشان را مجرمین تشکیل میدهند حق با ایشان به نظر میرسد.

مثلا وقتی اسید میپاشند توصورتت نباید توقعت خیلی باشه بگی مثلا قصاص با اسید !!تازه وقتی سریالی یک عده ای از زنان را میربایند تو دادگاه نباید به مجرم محترم اهانتی بشود والا از طرف منشی دادگاه موضوع بررسی میگرد . تازه خیلی هم خوب است . چون هنوز به اون جا نرسیده که مثل شهیده حجاب تو دادگاه با چاقو مدعی را تکه تکه کنند و این خودش جای بسی خوش وقتی است.

خلاصه .....چه بگویم که ناگفتنم بهتر است!!!

ولش کن خونتو کثیف نکن!!!!!


[ جمعه 90/3/20 ] [ 5:22 عصر ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]

              در خبر ها گفتند که قصاب مردم بوسنی که هزاران نفر را کشته و در گورهای دسته جمعی دفن کرده بود دستگیر شده

 اگر چه بعد از 16 سال و معلوم هم نیست چه اتفاقی در صحنه سیاسی افتاده که او را تسلیم کرده اند. اما به قول مرحوم کافی:

دیدی که خون ناحق پروانه!!! شمع را      چندان امان نداد که شب را سحر کند؟

به دیگر دیکتاتور های سفاک هم امان نخواهد داد  اگر چه مدتی مهلت به آنها بدهد تا کارنامه ننگین خود را سیاه تر کنند ودیگر راه فرار و بازگشت و یا رافت را بر خود ببندند . و بنمایانند تا چه اندازه پست فطرت وخبیث بوده و برای حفظ خود در مسند قدرت و خوش خدمتی به اربابان خبیث تر از خود از هیچ جنایتی باک ندارند.

اگرچه بنا به فرموده معصوم :چقدر عبرت ها زیادند و چقدر عبرت گیرندگان کمند.

شاه بحرین و یمن و لیبی هم تاریخ مصرفشان که تمام بشود اربابانشان مانند موش کثیف دمهایشان را میگیرند و به چاه مستراح می اندازند چنان چه با صدام و بن لادن وملا عمر و رضا پهلوی چنین کردند .

البته نفهمیدم چه اتفاقی افتاد که همه مسلمان ها یهو بیدار شدند باهم !!!

اما خدا کند که واقعا با بصیرت و تیز بینی بیدار شده باشند .

خدا کند همه آن قدر بیدار بشوند که چشم های بصیرت بینا شود وآن نور منتظر را هم ببینیم.

الهی الیک اشکوا من قله عددنا و کثره عدونا و تظاهر الزمان علینا


[ سه شنبه 90/3/10 ] [ 4:33 عصر ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک های مفید
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 143932