سفارش تبلیغ
صبا ویژن
free-java.blogfa

ابزار وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترنم یاس
قالب وبلاگ
لینک دوستان

قال رسول الله(صلی الله علیه واله):

ثلاثه لا یستخف بحقهم منافق:ذوالشیبه فی الاسلام وذواالعلم و امام مقسط.

هرکس سه دسته را تحقیر کند منافق است:کسی که مویش در اسلام سپید شده باشد و صاحب دانش و پیشوای عادل.

سلام دوستان

امروز میخواهم بگم چه طوره کمی با هم فکر کنیم که داریم چه میکنیم؟

قبلا در هنگام انتخابات مردم در جلسات و نشستها گاهی با هم درگیر میشدند و از خودشون تعصب هایی نشون میدادند وگاهی شایعاتی رو بیان میکردند که نه تکذیب میشد ونه تایید

اما این انتخاب ما با کمال تعجب شاهد بودیم که کاندیدها در حضور مردم با هم در گیری لفظی پیدا کردند.

اقای موسوی علنا به اقای احمدی نژاد گفت که دارد مردم را فریب میدهد .وتمام آن چیزهایی را که ما در ذهنمان ازش به عنوان حماسه کشورمون یاد میکردیم روبه باد انتقاد گرفت و ضایع کرد .همچنین او را فردی نادان با افکار نپخته و سطحی نگر معرفی نمود.(البته بقیه کاندیدا ها هم با شدت وضعف این مسایل را گفتند.)

آقای احمدی نژاد هم کم نگذاشت و تلویحا به آقای موسوی گفت که او قرار است دست نشانده افرادی باشد که

از امریکا میترسند و میخواهند از دولت سوء استفاده مالی بکنند.

به آقای رضایی گفته شد که افکارو برنامه هایش غیر قابل اجراست.

و آقای کروبی متهم به سوء استفاده مالی گردید.

منم میگم بابا ایول دارید به خدا!

ما همیشه همه مسایل و مشکلات مالی و جانی و...رو به این امید تحمل میکردیم که فکر میکردیم اندیشمندان و بزرگان کشورمون دارند برامون از جون ودل مایه میگذارند.حالا به قول اقای قرائتی( شدشد نشدنشد)اگر یک برنامه ای هم عملکرد خوبی نداشت چون با اخلاص وهدف کمک به مردم اجرا شده بود مردم میبخشیدند .وهمیشه دولت رو حمایت میکردند .حالا که مردم ستمهای تحریم رو تحمل کردند و به نتیجه هم رسیدند یکی از راه بیاد وبگه این خیانت بوده که نمیشه!!!

از اون طرف افرادی که برای نمایندگی کاندید شده اند فیلتر شده اند و از نظر مردم نباید موردی از فساد مالی یا اخلاقی یا ... داشته باشند.وقتی همین آقایان مورد اتهام قرار میگیرند دیگر به که میتوان اعتماد کرد؟

حالا یک نگاهی هم به عملکرد خودمون بندازیم که اونهم خیلی جالبه:

 مثلا دیشب تو خیابون کوهسنگی مشهد که نبش اون بیمارستان بزرگ قائم قرار داره واز قضا همسرم توی بخش سی سی یوکشیک داشته و شاهد ماجرا بوده .تا ساعت سه نیمه شب هواداران کاندیداها ویراژ میدادندودادو فریاد و هلهله میکردند .چون آقای خاتمی هم بعدازظهر دیروز در مشهد بود همه مردم تبدیل به سبزی شده بودند.و خلاصه بیماران بخش سی سی یو تا سحر استراحت نکردند.

حالا به نظر شما آیا انتخاب یک مسئول ارزش آزار بی جهت یک بیماررادارد؟

خوب مثل بچه آدم چهارتا کلمه حرف حساب بزنید .اگر طرف پذیرفت که فبهاالمراد واگر نپذیرفت او اختیار خودشرا دارد .این کارها برای چیست؟

منکه فکر میکنم مردم ما دنبال یک فرصت برای تخلیه هیجاناتشون هستند وبهانه ای میخواهند که شلوغ بازی در بیاورند و حتما اگر حتی احمدی نژاد هم در انتخابات پیروز بشود همینها دوباره می آیند ودر خیابان جشن میگیرند .

به هر حال من که میگم دنیا اونقدر کوچیکه که اگه دنیا رو به آدم بدهند تا پر کاهی رو از دهن مورچه ای به ظلم بگیری واقعا ارزششو نداره

شما چی می گید؟


[ چهارشنبه 88/3/20 ] [ 10:58 صبح ] [ ترنم یاس ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک های مفید
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 33
کل بازدیدها: 143988